Wil je weer een vakantie met ons meereizen? - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Brigitta Boonacker - WaarBenJij.nu Wil je weer een vakantie met ons meereizen? - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Brigitta Boonacker - WaarBenJij.nu

Wil je weer een vakantie met ons meereizen?

Blijf op de hoogte en volg Brigitta

14 Juli 2024 | Nederland, Bussum

Nog iets meer dan een week en dan staat een vertrek naar wederom Scandinavië op/In de planning. Maandag heeft Farid zijn medische check-up, donderdag is de auto vakantie klaar gemaakt door de beste garage van t Gooi - autoservice J.Majoor en vrijdag was de medische briefing van en voor Liesan ook best positief. Strikt genomen houdt niets ons nu meer tegen voor ons rondje Botnische Golf - want dat is het idee.

Tot op heden eigenlijk niets gepland alleen dat "rondje", een oversteek van Duitsland (Puttgarden) naar Seeland/Denemarken (Rogbyhavn) ipv de Storebæltbrug. Weer eens wat anders. Via De Oresundbrug naar Zweden en dan schuin omhoog, tussen de grote meren door, richting oostkust van Zweden, omhoog richting Finse grens, uitstapje naar Rovaniemi en de poolcirkel (en de Kerstman !!) en dan via de westkust van Finland weer naar beneden. Bij Turku met de veerboot naar Åland/Mariehamn, daar even blijven en dan met de boot van Mariehamn naar het vaste land van Zweden en via de oost en zuid kust van Zweden weer richting Malmö. Zoiets - tenzij het weer een andere route handiger maakt. We zien het wel.

Alleen deze week nog even bellen met de ferrydiensten tussen Finland en Zweden of en hoelang van tevoren reserveren nodig is.

We gaan het zien & beleven. We, of in ieder geval ik, heb de rust echt even nodig. Want wat hebben wij een 9 maanden achter de rug!!!

Rest mij alleen nog een vraag: wil je ook dit jaar weer meereizen via mijn reisverslagen? Zo niet, laat me even weten, dan haal ik je van de automatische mailinglist af.

Voor nu: mooie week, geniet en pluk de dag :heart::flag-fi::flag-se:

• 14 Juli 2024 - 20:33

Joop Van Dort:

Mooi doel. Eindelijk een stukje met de boot.

• 14 Juli 2024 - 20:48

Mary:

ja, leuk Brigitta [e-1f604]

• 15 Juli 2024 - 06:54

Yvonne Callenbach :

Wordt weer een mooi avontuur voor jullie.

• 15 Juli 2024 - 09:31

Alex Vos:

Dat is weer super leuk Brigitta [e-1f609]

Brigitta

2022 - eindelijk de 2 jaar geleden geplande roadtrip door Scandinavie en de Noordkaap. Maar ook 2023 - we gaan weer naar Noorwegen! En daarna 2024: een rondje Botnische Golf wat uiteindelijke halverwege de reis een rondje Botnische Golf & de Baltische Staten en Polen werd.

Actief sinds 17 Juli 2022